E-mailmarketing is een effectieve manier om uw klanten persoonlijk en op regelmatige basis te contacteren. Beginnen met e-mailmarketing doet u zo.

Het is belangrijk om uw klanten en relaties regelmatig op de hoogte te houden van uw bedrijf. Naast dat u kunt vertellen waar u trots op bent (bekroond product, nieuw pand, 10-jarig bestaan) krijgt uw klant de bevestiging dat uw bedrijf lekker loopt. Maar is uw klantenbestand wel op orde? Kunt u e-mail personaliseren? Verstuurt u via uw eigen server? Vooral op technische vragen heeft u waarschijnlijk niet altijd een antwoord. Gelukkig hebben wij dit al helemaal uitgezocht.

E-mailmarketing van stap tot stap

Onze software loodst u door het hele traject. Bovendien kunt u elke stap eenvoudig terugdraaien.

  1. Maak eerst een gratis account aan. U kunt dan onmiddelijk aan de slag.
  2. Log in via onze website. U belandt dan in uw persoonlijke omgeving.
  3. Maak een nieuwe e-mailcampagne aan door te klikken op 'Create a new campaign'.
  4. Vul de velden in met behulp van de beschrijvende tekst en druk op 'Next'.
  5. Kies één van onze templates (sjablonen) of klik op 'Plain text only' om een tekstuele mail te sturen.
  6. Het echte werk! Vul uw bedrijfsnaam en titels in en voeg artikelen, plaatjes, links en kleuren toe.
  7. Klik op 'Preview email' om uw eerste nieuwsbrief te bekijken.

Tevreden met het resultaat? Of wilt u toch nog iets wijzigen?

  1. Klik op 'Make more changes' of selecteer uw abonnees via 'Define recipients'.
  2. Importeer uw contactpersonen (met behulp van begeleidende tekst) of vul deze handmatig in.
  3. Bekijk een overzicht van uw campagne en klik bij goedkeuring op 'Test and define delivery'.
  4. Vul de e-mailadressen in waar u de testversie van uw e-mailnieuwsbrief naartoe wil sturen (gratis).
  5. Pas uw e-mail aan indien dat nodig is of klik op 'Next'.
  6. Hier kunt u instellen of de nieuwsbrief direct of op een later tijdstip verzonden dient te worden.
  7. Druk op 'Next' en uw heeft uw eerste e-mailcampagne succesvol verstuurd!

En dan is het afwachten hoe uw e-mail wordt ontvangen. Gelukkig worden de uitgebreide statistieken real time geüpdate!