Een e-mail nieuwsbrief kan voor uw bedrijf of organisatie een belangrijk online communicatiemiddel zijn. E-mail marketing is een waardevol instrument om bij bestaande klanten onder de aandacht te blijven en bij nieuwe klanten een voet tussen de deur te krijgen. 

E-mail nieuwsbrief software

U bent op zoek naar een betrouwbaar systeem om uw e-mail nieuwsbrieven mee te versturen. Er is genoeg e-mail nieuwsbrief software beschikbaar, dus zorg dat u helder voor ogen heeft wat u nodig heeft. Indien u geen maandelijkse en verborgen kosten wenst, bent u bij ons aan het juiste adres.

Kies een sjabloon of ontwerp uw e-mail nieuwsbrief

Zodra u een gratis account heeft aangemaakt, kunt u direct met onze software aan de slag. U kunt de templates (sjablonen) gebruiken die standaard beschikbaar zijn, maar het is ook mogelijk om uw e-mail nieuwsbrief door ons te laten ontwerpen. We kunnen een eenmalige campagne vormgeven, maar ook een stramien ontwerpen waarin de manier waarop uw nieuwsartikelen worden weergegeven vooraf is vastgelegd.

De tekst voor uw e-mail nieuwsbrief

Waarschijnlijk heeft u al voor ogen wat de inhoud van uw e-mail nieuwsbrief moet worden. Vaak is er een bepaalde actie of aanbieding, maar misschien wilt u alleen maar informeren. Een goede e-mail nieuwsbrief verstrekt informatie en leidt vervolgens tot conversie. De e-mail moet worden geopend, gelezen, door te leiden naar een website en uiteindelijk te converteren: de verkoop van een product, het leveren van een dienst of het inschrijven voor een evenement. We leggen graag uit hoe u het aantal geopende berichten verhoogd en welke teksten en afbeeldingen u de meeste conversie bezorgen.

Het adressenbestand voor uw nieuwsbrief

U mag uw e-mail nieuwsbrief alleen versturen naar relaties die u daarvoor toestemming hebben gegeven. De nieuwe Telecomwet maakt het strafbaar om ongevraagde e-mail te versturen. We kennen de ins- en outs en hebben samengevat wat wél en niet mag.

Het leukste deel: de statistieken

Nadat u de e-mail nieuwsbrief naar uw adressenbestand heeft verstuurd kunt u goed inzichtelijk krijgen hoeveel en wie de email hebben geopend en of men heeft doorgeklikt (en waarheen) naar de website. Op de website zelf kunt u vervolgens dit bezoek verder volgen richting de gewenste conversie.

De voordelen van een e-mail nieuwsbrief op een rij:

  • Snel communiceren met een groep prospects of klanten die hier bewust voor heeft gekozen
  • Kostenbesparing t.o.v. de traditionele direct mail
  • Prestaties zijn goed inzichtelijk door de uitgebreide mogelijkheid van het vastleggen van statistieken
  • U voldoet aan de wettelijke eisen op het gebied van email marketing
  • Een professionele acquisitietool voor uw afdeling of onderneming
  • Versterkt het imago van uw onderneming
  • Te gebruiken voor periodiek nieuws naar uw klanten of in te zetten bij andere acties waarbij snel communiceren belangrijk is

Wilt u ook een e-mail nieuwsbrief versturen?

Neem dan contact op en laat u vrijblijvend voorlichten over de kansen die er voor uw bedrijf of organisatie liggen. Direct aan de slag? Maak gratis een account aan, dan ziet u binnen 2 minuten hoe makkelijk het is.

Probeer het gratis »