Verras je publiek met gepersonaliseerde e-mails

Verzamel alle gegevens die je nodig hebt om persoonlijke en relevante berichten te sturen

Bereid je database voor op succes

Of je nou net aan de slag gaat of al een flinke database met relaties hebt, we stellen je de meest krachtige tools ter beschikking om je adreslijst te onderhouden en te laten groeien.

EIGEN VELDEN

Leg de basis voor gepersonaliseerde e-mails met het opslaan van unieke data (custom fields) van je relaties, zoals hun locatie, interesses of geslacht. Zo kun je je e-mailcampagnes relevanter maken.

SEGMENTATIE

Gebruik onze segmentatie om je boodschap precies op de juiste doelgroep af te stemmen. Creëer segmenten op basis van persoonlijke gegevens die je relaties met je delen.

VOORKEURENCENTRUM

Laat je relaties zelf bepalen welke gegevens ze met je delen. Door middel van een voorkeurencentrum kunnen je relaties zelf hun contactgegevens of voorkeuren aanpassen.

Segmentatie van je publiek o.b.v. unieke data per relatie

Stuur altijd relevante e-mails

Voor een hoge conversie in e-mailmarketing, is het belangrijk om relevante berichten te versturen. Maak gebruik van de data die je van je ontvangers hebt verzameld, om ze gericht te kunnen benaderen.

PERSONALISATIE

Stuur iedere ontvanger unieke content door je berichten te personaliseren op basis van de informatie die ze zelf met je gedeeld hebben. Indien je over een geboortedatum beschikt, kun je de manier waarop je iemand aanspreekt bijvoorbeeld laten afhangen van zijn of haar leeftijd.

DYNAMISCHE INHOUD

Je kunt personalisatie naar een nog hoger niveau tillen door de inhoud die je meestuurt te laten afhangen van de manier waarop je je relaties indeelt en segmenteert. Hierdoor zou je in één e-mailcampagne een apart gedeelte voor vrouwen in de buurt van Utrecht kunnen meesturen, als je over het geslacht en de woonplaats van je relaties beschikt.