Raak geen spreadsheet meer aan. De royale hoeveelheid real-time rapporten stelt u in staat de effectiviteit van iedere mailing uiterst nauwkeurig te meten. Na integratie met Google Analytics is zelfs uw campagnegerelateerde verkoop, conversie en ROI te bepalen.

Wie opent uw bericht, stuurt het door en op welke links wordt er geklikt?

Pas op! Versturen is verslavend

Zodra uw mailing is verstuurd heeft u toegang tot de uitgebreide rapportages die inzichtelijk maken hoe uw e-mail wordt ontvangen. In dit geval zelfs letterlijk en figuurlijk: bekijk wie van uw abonnees het bericht opent, in welke onderdelen ze geïnteresseerd zijn en wie het bericht doorstuurt. Verder ziet u wie zich uitschrijft, op welke e-mailadressen niet afgeleverd kan worden (en waarom niet) en zelfs wie u aanmerkt als spamverstuurder.

Van het grote plaatje naar de kleinste details

Bekijk het aantal geopende berichten en aangeklikte links in een overzichtelijke tijdslijn

De rapportages maken het makkelijk om in te zoomen naar abonneeniveau. Door middel van een tijdslijn kunt u precies zien wat ze met uw e-mails doen. Als u nog verder inzoomt ziet u de geschiedenis tussen u en de abonnee. Welke mailings zijn geopend, op welke links werd geklikt en hoe vaak is uw e-mail doorgestuurd? Al deze gegevens zijn direct beschikbaar en worden in real-time ge-updatet.

Vergelijk campagnes en ontdek trends

Vergelijk e-mails en ontdek trends

Bovengenoemde statistieken zijn zeer bruikbaar, maar pas wanneer u mailings met elkaar begint te vergelijken wordt de kracht van deze data écht inzichtelijk. Door te vergelijken (en dat kan met een druk op de knop) ziet u precies wat het beste werkt in de e-mails die u verstuurt - en belangrijker - wat niet. Een plotselinge stijging van het aantal afmeldingen is een goede indicator dat u wat aanpassingen zult moeten maken.

Welke e-mailclient gebruiken uw abonnees: Outlook, Gmail, Hotmail of hebben ze een iPhone?

Welke e-mailclient gebruiken ze?

E-mail wordt niet door iedere abonnee op dezelfde manier bekeken. Er zijn tal van e-mailprogramma's (clients) in gebruik. Zakelijk komt Microsoft Outlook veel voor, maar ook Gmail, Hotmail en Apple Mail worden veel gebruikt. Onze rapportages maken inzichtelijk welke e-mailprogramma's uw abonnees gebruiken.

Als u deze rapportage combineert met onze design en spamtest, kunt u afbeeldingen genereren waarop u in één klik precies kunt zien hoe uw e-mail eruit ziet in deze programma's. Bespaar uzelf tijd en frustratie door u alleen te richten op de clients die van belang zijn.

Een waar arsenaal aan rapportagemogelijkheden

  • Interactieve grafieken

    Realtime statistieken houden u op de hoogte van de manier waarop uw abonnees met uw campagne omgaan.
  • Opens en Clicks

    Ontdek waarin uw geadresseerden geïnteresseerd zijn door de geopende berichten en beklikte links te bekijken.
  • Eersteklas aflevering

    Authentificatie en relaties met ISP's zorgen ervoor dat uw e-mail aankomt en niet in spamfilters beland.
  • Doorgestuurde berichten

    Ontdek virale activiteit door precies te zien wie uw e-mail doorstuurt naar een bekende.
  • Onafgeleverde berichten

    Bekijk op welke adressen niet kan worden afgeleverd en waarom. Uitschrijven gebeurt automatisch.
  • Afgemelde abonnees

    Wij zorgen er automatisch voor dat u oude abonnees in de toekomst niet nogmaals mailt.
  • Spamklachten

    Samenwerkingen met o.a. Hotmail en Yahoo zorgen ervoor dat spamklachten direct gerapporteerd worden.
  • Vergelijk meerdere mailings

    Ontdek mogelijke trends door het aantal geopende berichten en geklikte links van meerdere e-mails te vergelijken.
  • Volledige geschiedenis

    Bekijk de complete geschiedenis van iedere ontvanger in uw database door middel van een handige tijdslijn.
  • Exporteren naar Excel

    Exporteer alle informatie die u relevant vindt naar Excel om offline op te slaan of verder te analyseren.

« Terug naar AbonneesVerder naar Aflevering »